Sensec Holding AB
ser.png

Service

Service

Vi utför service och underhåll på samtliga produkter vi har i vår produktportfölj. Vi har även ett flertal olika serviceavtal, kontakta oss för mer detaljerad information på service@sensec.se.

Vi finns tillgängliga mellan 8 och 17. Vid behov av ytterligare support på icke kontorstid, kan även tillhandahålla beredskap / dygnet runt jour avtal.

 

VI FÖRESLÅR ATT NI KONTAKTAR EN AV VÅRA SPECIALISTER, SÅ KAN HAN ELLER HON HJÄLPA ER MED EXAKT VAD NI BEHÖVER

Sara Sörling  Eftermarknadschef 072-550 45 10   sara.sorling@sensec.se

Sara Sörling
Eftermarknadschef
072-550 45 10
sara.sorling@sensec.se

Johan Porseryd  Teamchef 070-540 58 75 johan.porseryd@sensec.se

Johan Porseryd
Teamchef
070-540 58 75
johan.porseryd@sensec.se

Nicklas Ädel   Teamchef 070-540 12 37 nicklas.adel@sensec.se

Nicklas Ädel
Teamchef
070-540 12 37
nicklas.adel@sensec.se


Ceia_NetID System.jpg
smiths_EQO.jpg
6040-2is_beskuren.jpg

Projektledning vid installation

Vid större installationer eller helhetsåtaganden krävs ibland projektledning. Främst gäller det installationer med flera flöden eller där det förekommer flera olika maskiner. Vår projektledarstyrka tillhandahåller expertis inom området och kan hjälpa er att planera installationen.

Installation och driftsättning

Starta er maskin precis som planerat. Vi på Sensec installerar och driftsätter maskinerna i rätt tid och så att de är klara för användning.

Reparationer

Reparationer är en del av servicen eller underhållet som vi utför. Detta inkluderar även förebyggande inspektioner och i vissa fall utbyte av utslitna komponenter.